0
دسته بندی‌های محصولات
0
پیانو کاوایی ساخت کجاست

پیانو کاوایی ساخت کجاست؟

پیمایش در محتوا

در دنیای پیانوها، برندهای متعددی وجود دارند که هر یک از آن‌ها به دلیل کیفیت و شهرت ویژه‌ای که دارند، مورد توجه قرار می‌گیرند. بسیاری از استودیوهای حرفه‌ای نیز معمولاً از محصولات این شرکت‌ها استفاده می‌کنند. اما سوال این است که شما، بدون توجه به قیمت، مدل و نیاز خاص، کدام برند را ترجیح می‌دهید؟ من شخصاً به برند کاوایی علاقه‌مند هستم. شاید بپرسید چرا؟ در ادامه قصد دارم اطلاعاتی در مورد تاریخچه و ویژگی‌های برند کاوایی به شما ارائه دهم تا بتوانید به پاسخ سوال خود یعنی “پیانو کاوایی ساخت کجاست و چرا باید این برند را انتخاب کنیم؟” برسید.

پیانو کاوایی ساخت کجاست؟

پیانوهای کاوایی (Kawai) از ژاپن می‌آیند. این شرکت در سال ۱۹۲۷ توسط Kioshi Kawai تأسیس شد. Kawai که سابقاً کارمند شرکت یاماها بود، در دوران نوجوانی وارد صنعت پیانو شد و در سنین جوانی اولین فرد در ژاپن بود که توانست اکشن پیانو را طراحی و تولید کند، و سپس به عضویت تیم تحقیق و توسعه کاوایی درآمد.

شهرت کاوایی بیشتر به خاطر تولید پیانوهای رویال، گرند، دیواری، الکترونیکی و سینتی سایزرهاست. این شرکت از نظر اندازه و میزان تولید در بین سازندگان ژاپنی در رده دوم پس از یاماها قرار دارد و به عنوان یکی از برندهای باکیفیت و نوآور در جهان شناخته می‌شود.

پس از مرگ کوئیچی کاوایی در سال 1955، پسرش شیگرو کاوایی در سن 33 سالگی مدیرعامل شرکت شد و راه پدرش را ادامه داد. او با گسترش ظرفیت تولید کارخانه و تأسیس بنیادهای موسیقی برای تعامل بیشتر با جامعه موسیقی، رشد سریع این صنعت را پیش‌بینی کرد.

یکی از اقدامات برجسته او تاسیس کارخانه گرند پیانو ریویو در سال 1980 بود و پس از آن، خط تولید پیانو گرند شیگرو کاوایی را به عنوان میراث شخصی خود برای دنیای پیانو راه‌اندازی کرد. شیگرو کاوایی تا سال 1989 مدیرعامل، تا سال 2002 رئیس هیئت مدیره و تا زمان مرگش در سال 2006 مشاور شرکت بود.

در سال 1989، هیروتاکا کاوایی مدیرعامل شد. تحت مدیریت او، شرکت KAWAI با سرمایه‌گذاری چندین میلیون دلاری در سیستم‌های رباتیک پیشرفته، فرآیند تولید خود را بهبود بخشید. همچنین، سری‌های جدیدی از پیانوهای گرند، دیواری و دیجیتال معرفی شد. در طول 80 سال گذشته، شرکت KAWAI به خاطر کیفیت و مهارت بالا در ساخت آلات موسیقی در بالاترین رده‌های جهانی قرار دارد و امروزه پیانوهای آکوستیک و دیجیتال خود را به بیش از 80 کشور صادر می‌کند.

جمع بندی 

اکنون که متوجه شدید پیانو کاوایی ساخت کجاست، بهتر می‌توانید روی محصولات آن اشراف داشته باشید و قطعا در انتخاب شما تاثیر خواهد داشت.